Friday, June 17, 2011

My 2nd Anniversary and 600th Entry

16 JUN 2011...

Smlm genap 2 taun aku keje
alhamdulillah...rezeki aku masih kt situ
semoga akan terus di situ....at least smp abes bonding..hehehe

smlm sgt bz sbb 2 org xde kt ofis
tinggal 3 org je...keje plak berlambak
tu yg smp terlupa pasal anniversary...heheh

well...2 taun keje, byk jugak benda yg aku blaja
nak2 plak dok kt bhgn HR ni
ari2 kna deal ngan org...
aku plak kt bhgn system...
so customers adelah system users tu sendiri

ari2 ade je mcm2 issue
xleh download report la, xleh update data, request data..mcm2 la
plg xtahan kalo kna layan user yg agak slow
slow sbb 1st time guna system xpe lg...paham la kn
tp ni x, dh berpuluh kali download report yg sama n dh berpuluh kali ajar pn still xlepas2
camno tu?
xke meninggikan tekanan darah?
siyess tekanan jiwa kalo dpt user camni

kdg2 kna marah ngan user
padahal die sendiri yg salah...
asal ade problem je, trus call kitorg
kdg2 kalo dh 3-4 kali org sama call, aku xlayan jugak...hahaha
ikut mood la..rasa nk jwb, aku jwb
kalo x, aku biar je tepon tu berdering..nasib la kn

tp ape pn, aku suke je ngan keje aku skrg
xterpk pn nk cari keje lain..sbb mmg xleh pn..hahaha
ape pn, aku doakan semoga Allah sentiasa murahkan rezeki aku
semoga dipanjangkn jodoh ngan keje aku skrg ni..amin

ohh..btw, ni entry aku yg ke-600
waahhhh....xsangka dh byk membebel dlm blog ni rupanye..heheh
semoga dipanjangkn jodoh ngan blog ni jugakkk :D

kalo korg nk tgk Holabebe Pyjamas, visit Hot 'N' Stylish yer..
design sume cun2...kualiti pn tip top..no worries
go there now!

0 Sweets: