Friday, May 6, 2011

Situasi di Uniqlo

Memandangkan ari ni adelah opening Uniqlo kt KLCC, makanye org dh start beratur dr kol 7 pg kot...
padahal kedai bukak kol 10...
sbbnye 1st 500 customer dpt tote bag Uniqlo...
sanggup tu beratur pepagi buta semata2 nk tote bag..
kalo dpt ipad ke...berbaloi2 la kn...hehehe

so tghari td time lunch, aku n the gang pn plan nk gi situ...
maka terjadilah 2 situasi yg agak memalukan aku...hahahah


SITUASI 1:

org still ramai beratur...berderet ok
so kitorg pn cam berbelah bahagi nk beratur ke x
pastu tgk org dok belek2 catalog Uniqlo
so kitorg cam tertanya2 kt mana dorg amek...

tetiba lalu sorg laki cina dpn kitorg
masa tu die tgh pegang catalog
aku pn pandang la catalog tu smbil dlm ati tertanya2 kt mana benda alah tu
skali dgr org tu ckp "u nak ke? kalo nak, i bagi"
aku ape lg...trus pandang kwn2 aku...pastu gelak terbahak2 (masa ni die dh jln ke dpn)
biler aku pandang blkg, skali die pn pandang jugak...
ape lg..trus bantai gelak lg..malu siot...
mcm tau2 je aku tgh dok cari catalog tu...hahaha


SITUASI 2:

masa ni kt dlm Uniqlo..tgh melilau2 tgk baju2...
pastu ternmpk sorg pompuan ni tgh dok test baju die kt dpn cermin
baju die t-shirt biasa je tp cantik sbb ade corak bunga..kaler die soooo sweet
pastu aku pn ckpla kt kwn aku:

aku: cantikkan baju die...
kwn aku: ha'ah..cantik

tetiba tanpa diduga....

pompuan tu: u nk cari baju ni ke?
aku (sambil terpinga2 terkejut..haha): a'ah..kat mana ye?
pompuan tu: baju ni kt dpn skali..dkt ngan entrance...
aku: owh..ok (sambil senyum)

lepas je die pegi, trus kitorg bantai gelak lg
camne die bleh tau aku berkenan baju die?hahaha
adekah suara aku terlalu kuat smp die leh dgr?
padahal aku ckp slow je...adoii..malu lg skali...

sekian situasi utk ari ni
Uniqlo tgh wat promotion skrg smp 19 May 2011...
so pegi la serbu yer...daaaaaa~~

0 Sweets: