Sunday, January 9, 2011

Pameran Pengantin @ Ampang Point

Actually nk update smlm..
tp kuasa mata mengatasi segala2nye
jd terpaksa update ari ni..hehe

smlm utk pertama kalinye aku menjejakkn kaki ke Pameran Pengantin
pameran ni anjuran Urbanvibe
kali ni diadakan di Ampang Point
eh...ari ni last day tauuu
so sape2 yg blom terjah lg, siler la terjah skrg!!!!!

sbnrnye smlm xtau nk gi mana
setelah berhempas pulas brainstorming ngan kwn aku, jaa....
kitorg pn decide gi sana
pameran ni start kol 10 pg - 10 mlm
masuk percuma tauuu...

mcm2 pakej ade kt sana
kad kawen, spa, fotografi, pelamin, andaman, catering
pendek kata suma yg berkaitan ngan kawen la
yg bestnye kt pameran tu, pakej yg dorg offer tu adelah pd harga discount
which is korg mmg xkn dpt harga tu after pameran ni

maknanye kalo korg mmg dh tertarik giler2 ngan pakej tu...
korg bleh bayar deposit dlu
katakan korg berkenan ngan pakej pelamin..harga promosi RM2500
after pameran ni, harga die RM2999
korg bleh book n bayar katakan dlm RM50 (deposit ikut ape yg dorg tetapkn)
kirenye harga yg korg book tu akan valid smp biler2
xkire la biler korg nk kawen..taun dpn pn xpe....

haaa...camne? best x?
bride n groom to be mmg sgt seswai la gi sana
survey2 ape yg ptt
aku pegi smlm pn sbb saja suke2...kata xpenah pegi kn..hahah

biler dok tanya2 kt booth2 kt sana, soalan yg sama dorg tanya adelah:

tukg tanya: "biler majlisnye? ni majlis dua2 skaligus ke?"
kwn aku: "tak, die yg nk kawen...ujung taun ni" (smbil point kt aku)
aku: @_@ O_O (rolling eyes...siot btol..haha)


ni tgh buat demo gubah hantaran



singgah kt booth Tajrii Spa
best sbb ade promotion utk buat manicure
only RM15 yerr....
ape lg..op kos la kitorg xlepaskn peluang keemasan ituuu

kalo korg sign up as members (RM100 je), korg akan dpt free treatment worth RM160
treatment tu kna pegi wat kt spa die la..
pastu dpt 10% discount utk sume treatment kalo xsilap n ade discount masa birthday
tp yg bestnye utk jd member tu pn leh byr deposit je..
balance byr masa gi wat treatment nnt

setelah dicucuk2 oleh gadis yg memakai spek dlm gmbr di atas..
aku pn sign up as member...byr deposit 20 hengget
then amek lg 1 treatment die...ape tah nama die
tp cam mandian utk naikkan seri wajah gituu
tu kna byr deposit 10 hengget..tah biler nk gi pn xtau..hahaha


naper terasa susunan gmbr spt tunggang terbalik???

ni booth Pelamin Hati kalo xsilap..

turn aku plakkk...heheh

trus rasa cam jariku begitu berharga...hahaha

ni lah hasil manicure ituu...kilat2 gitu


blom terlambat lg utk korg gi terjah sana
pegi siap2 skrg
start enjin kete...challooooo

selamat ber'survey'..heheh

0 Sweets: