Wednesday, January 12, 2011

Jangan sakitiku lagi

Ikuti perbualan di bawah:


aku: nape awk xabes2 menyakiti saya?

dia: semua salah awk

aku: ape salah saya? ape yg saya dh buat smp awk tergamak buat saya camni?

dia: ingat blk ape yg awk dh buat..awk yg paksa saya utk sakitkn awk

aku: apeee??? tlg ingatkn ape yg saya dh buat..seingat saya, saya xde pn buat benda yg menaikkan kemarahan awk

dia: kalo awk xbuat, xdelah saya marah camni...

aku: abes tu apa die? cuba la terus terang..jgn nk berteka teki camni

dia: hoiii..ko yg mkn, ko ingatla sendiri...dh sakit, nk salahkn aku lak...

aku: iskk...baiklahhh~~


perbualan di atas adelah sesi monolog aku dan perut aku yg asik meragam 3-4 ari ni...
waaaaa.....dah2 la wahai perut
cukupla bertsunami kt dlm tu...aku dh xlarat..huhuhu
nk mkn pn xde selera...

kang panggil ambulans, baru tau..
nenonenonenoneno~~~

0 Sweets: