Saturday, November 20, 2010

Sambutan Aidiladha yg sgt2 sederhana

Salam Aidiladha sume..

wahh..bajet cam update di pagi raya yerr..
padahal raya haji dh 4 ari berlalu...
xpela update lmbt pn..
janji update..lgpn xde benda sgt nk citer

ari tu kn aku plan nk gi tido umah pakcik aku
pastu xjadi sbb ingat nk gi tido umah abg aku lak
pastu xjadi jugak sbbnye pakcik aku (yg aku dok skrg ni) plan nk blk umah mertua die pagi raya
so xjd la gi menumpang kasih kt umah sapa2..heheh

pagi raya.................
bgn kol 6.30 pg...aku sorg2 je kt umah
pakcik aku dh blk shah alam pas subuh
kol 7, melepak depan tv..dok carik channel mana yg ade takbir raya

syahduuuu giler dgr takbir raya
sorg2 kt umah....
pastu tingggggg...
terus flashback time raya kt umah...wuwuwuwu T______T
masa tu trus terpk...kalo kt umah, time ni mesti tgh siap2 hidang makanan kt dapo

pastu teringat nk call mak aku
tp tu pn lama pk..nk call ke x..
takut tetiba tik tik tik hujan mencurah2 di pagi raya...hahahaha
tp call la jugak kn...wish slmt hari raya
dpt la dgr samirah dok pot pet pot pet

pas ckp ngan mak aku..gi dapo carik makanan
1st time di pagi raya, mkn omelette n choc cake
well...terasa spt beraya di london gituu..muahaha

dlm kol 9 lbh, trus siap2 nk gi beraya
destinasi pertama, gi umah pakcik aku
dijamu ngan nasik minyak, ayam masak merah, gulai daging n puding
fuhh....sedappp...
tu pn masa nk blk, makcik aku suh mkn lg..hehe
tp xlehla..dh full

dlm kol 12 lbh...aku pn mintak diri utk ke next destination
pegi umah abg aku lak
kt sana, dihidangkan ngan nasik tomato, ayam masak merah, papadom...
jommmm kiter mkn lagikk...kata raya kn

kol 3 lbh, aku pn blk ke pangkal jln...
dok umah sorg2..kol 10pm br pakcik aku blk
so..tu jela citer raya haji aku yg mmg sgt2 sederhana la
xfeeling raya lgsg...

tp xpe...walaupn xdpt pulang beraya bersama keluarga
esok kitorg 1 family nk pegi bercutiii..yahhuuuu!!!!
tmptnye xjauh pn tp biler bersama family, sumenye jd indah..

x gitu kwn2?

0 Sweets: