Wednesday, November 10, 2010

Al-Fatihah

Tadi kt opis...dpt berita sedih
anak opismate aku meninggal dunia
so pas keje td trus gi umah die

anak die tu umur baru 6 bulan...kecik lg..huhu
sebab musabab meninggal tu xsure la plak
sbbnye dgr citer pagi td sihat walafiat..xde sakit @ demam
die anta anak die kt umah org
then tetiba dpt call...anak die muka dah biru2
pastu bwk gi HKL
meninggal kt spital kot..

pas keje td, aku gi umah die ngan opismate lain
sedihhh sgt tgk die..dala tu anak sulung
baby tu sgt comelll...muka bulat..putih
tgk die cam tgh tido...muka tenang je..cam tgh senyum
menitik air mata biler tgk baby tu

after maghrib, dorg mandikan jenazah
biler pk blk, tu la kali terakhir die dpt mandikan anak die
ya Allah...sedihnya..6 bulan je Allah pinjamkan anak tu
baby tu akan dikebumikan kt terengganu..

sayu je biler dgr org citer...masa kt spital, akak ofis aku ni dok dukung je anak die
pastu siap ckp "Yusof, bgn la..da lama sgt tido ni"
aku taip ni pn da nk menitik2 air mata..
xdpt nk bayangkan ape die rasa
sbb aku pn xde anak lg..
tp biler terbayang anak2 buah aku, mmg sedih

aku doakan die tabah ngan dugaan Allah ni
yg pastinya, baby tu dah sah2 akan jadi ahli syurga
dan insyaAllah die akan tunggu ibunye kt sana nnt..

Al-Fatihah.......