Thursday, April 1, 2010

Degupan jantung kian kencang

Tempat kejadian: Opis
Masa: 10 lebih kot

Tgh wat keje td..smbil mkn kopok
then tetiba bos pm sume warganegara unit aku kt communicator..
soalannye.."sapa nk conclude dulu?"
aku blur plak...nk conclude ape lak nih...

then terpikir psl performance appraisal..
ari tuh discuss tp bos blom btau rating lg..
so td kirenye nk conclude psl rating la..
trus mati selera aku...amek getah..ikat plastik kopok tuh..huhuhu

menambahkn lg degupan jantung adelah kerana ari ni 1st session HRPC
da tuh wat kt meeting room level aku lak..
HRPC tuh stands for Human Resource Performance Comittee (rasanye btol kot..hehe)
department aku next week...huhuhu

time HRPC nih, sume bos akan sit together n discuss rating utk anak buah dorg
bos mmg kna defend anak buah n fight giler2 la kn utk rating tu
kalo x, abes...mmg kill kill..die die...
hopefully aku xterjatuh gedebuk dlm rating yg ditakuti n xdiingini..amin

td pn aku dok sibuk print sume benda yg bleh dijadikn supporting documents
yela..sng bos aku nk menjawab kalo kna fire ngan bos2 lain kn..
ade la bukti nk tunjuk kt dorg...
tp yg geramnye, ade certain emel yg aku dh delete..uwaaa
dulu xnmpk pn kepentingan emel2 tuh..skrg ni br sedar..nasik da jd bubur
bagi jela mana yg ade..

pesanan khas buat bos tersayang (bajet die baca..pdhal xtau pn blog aku nih..hehe)
siler defend kami sume sebaik2nye n pastikan kami xjatuh dlm rating yg xsepatutnye
pls pls pls.........................

1 Sweets:

armouris said...

info tentang degupan jantung kencang di SIHAT SELALU - Degupan Jantung Kencang