Saturday, July 11, 2009

Wedding Expo

Ari nih ade Wedding Expo kt MidValley..
jom pakat gi ramai2..hehehe
especially to those yg bakal bergelar pengantin..

aku cam teringin gak nk gi..bkn sbb nk kawen ke hape
saja nk tengok2...tp xde member plak
so skrg ni aku keseorangan kt umah..wuwuwu
sadis btol..weekend kna dok sorg2 kt umah..
xpe2..sabo wani..
nnt aku paksa kwn2 aku kuar ngan aku...hahahaha
padan muka korg :P

ape nk wat ari nih yer??
sib baik ade encik tenet nih..
idak ler aku kebosanan cam tunggul kayu
eh...tunggul kayu ade perasaan ker? hehehe

oh yer...sapa2 yg tau psl umah @ apartment utk disewa kt sekitar keramat, setiawangsa n wangsamaju, tolong inform aku yer...

ni ciri2 yg aku nk (over tau..ade ciri2 lak..hahaha)
1) dekat ngan lrt..lagi bagus kalo yg bleh jln kaki gi lrt..
2) kwsn yg dekat ngan lain2 facilities..i.e: kedai mkn, pasaraya etc...
3) sewa less than RM 800
4) 2 - 3 rooms...good conditions
5) partly @ fully furnished..kalo dpt yg x furnish pn xpela..xkesah

kalo ade, siler inform cepat2 yerrrr..TQ




0 Sweets: