Saturday, February 28, 2009

Kebosanan!!

Kebosanan..kepeningan..ketensenan..kekacauan..kekonpiusan..
tu la aku skang nih..nape la sume ni jd???
tetiba cam rasa nk lari jauh2 jer..lari dr sume mende nih
aku nk g dok kt tmpt lain..tmpt yg xde sapa pn aku knal

waahh..tetiba rasa nk gi study kt obersi (dan2 rajin nk study blk..hehe)
wat masa skang nih, aku perlukn masa...
utk bersendirian, utk berpk, utk nilai blk ape yg dah n akan tjadi
sbb aku xnk menyesal ngan segala keputusan yg aku akn wat..

tp aku mls nk pk..sbb membebankn otak aku jek
so..ape ptt aku wat??
just follow the flow? berserah n redha? mengharapkn berlakunye magic?
atau kna gak buat sesuatu??

pape pn..for da time being, i rest my case (smbil bharap ade magic..hehe)

p/s: msti korg xphm mende aku merepek kt atas tu kn..xpe, xyah la phm..xpenting pn..heheh

**hingga hari esok kembali lagi**

0 Sweets: